Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سلام کنکور

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

 ! SHOW MUST GO ON

پ.ن : طلا برای مرد حرومه مومن !
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
محمد مهدی جهان آرا

نظرات  (۳۳)

سلام
چه خبر ؟
کیا حدودن طلا شدن؟
پاسخ:
کمی صبور باشید ! به زودی کمیته نتایج رو اعلام میکنه !
:)
پاسخ:
:)
موفق باشین :)
پاسخ:
:)
سلام !
این وبلاگ دیگه آپدیت نمیشه ؟
پاسخ:
آخه چرا نباید دیگه آپدیت بشه ؟!؟؟!؟!! :)
قطعا آپدیت میشه !!!!
جهان ، عاشقِ این روحیه‌یِ ورزشکاریتم ! :-ایکس
پاسخ:
:)
امیدوارم توی کنکور موفق باشین .خوشم میاد که خودتون رو نباختین ! راستی پارسال که رتبه یم کنکور نقره کامپیوتر داشت شاید رسالت شما و همه نقره های دیگه المپیاد هم این باشه که کلا تک رقمی ها رو سوا کنید!
پاسخ:
:)
سلام 
این نتایج رو کمیته کی بالاخره اعلام می کنه ؟

پاسخ:
هنوز اعتراظات آزمون های تئوری کامل بررسی نشده و هنوز مدال بعضی از بچه ها قطعی مشخص نیست !
فکر کنم تا پنجشنبه همین هفته نتایج مشخص میشه و تا هفته ی بعد اعلام عمومی میشه
ولی سوالی که برای من پیش اومده اینه که نتایج به چه کار میاد ؟! اگه یه آدم خاص مد نظرتون هست از خودش بپرسید خب ! :D
مشهدیا چی کار کردن؟!
پاسخ:
همونطور که تو پاسخ کامنت های بالایی گفتم نتایج قطعی نیست ! ولی ایشاا... آقای میری طلا میشن و بقیه بچه های در عین شایستگی متاسفانه نقره ...
البته این حدس منه با توجه به نتایج فعلی !
از آقای اخوان(ریاضی)مشهد خبری ندارین؟!!!!!
پاسخ:
:) !
سلام 
از اقای خشخاشی مقدم خبری دارید؟
موفق باشید
پاسخ:
آقا !!! شاید نخوان بقیه از نتیجشون با خبر بشن تا قطعی نشده ! اگه در مورد نتیجه کسی سوال دارید از خودش بپرسید !
با این حال از اونجایی که مدال طلای امین عزیز قطعیه و فکر کنم ناراحت نشه بقیه در این مورد مطلع بشن (!)، آقای خشخاشی مقدم طلا میشن.

ولی لطفا دیگه از این دست سوالات نپرسید :)
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۹ امیر محمد دهقان
Hala hanuz eteraza munde...Enqad sari ruhyato nabaz !!!
:)
پاسخ:
:)
اوه! :)
امیدوارم که کلی کلی موفق و شاد باشین و بترکونید کنکورو و کل زندگیو :)
پاسخ:
ممنون !! :)
:-)
:-)
دیدم همینجوری فقط لبخند میزنید گفتم بده  بی جواب بمونه!
پاسخ:
:)
سلام.یه درخواست البته اگر وقتتون رو نمیگیره .شما پاسخ سوال 101 اس جی یو رو روی اسنیپت گذاشتید که بالا نمیاد میشه اونرو تو یجا دیگه بزارین تا ما هم ببینیم؟آخر من خودم با کد بسیار کثیف:
http://paste.ubuntu.com/6088971/
حلش کردم .می خواتسم بدونم راه حل شما چطوریه!
راستی!
1- لایک به پ.ن
2- نقره مبارک :)
آقای هدایتی چی؟؟
natayej chi shod ?
hade aghal talaha ro begin
از دوم ها کسی طلا شد؟
 mellat to ro khoda be man begin be che dardetoon mikhore akhe natayjeo befahmin ?
yani nemitoonin 2 rooz sab konin ? 
x-(
پاسخ:
حرف دل من رو زدی ... 
سلام تبریک به خاطر مدال و زحماتتون و مبارک باشه شروع فعالیت های کنکورتون اینشالله اونو هم می ترکونین
سلام
مبارکه نقرت ان شاءا... تو کنکور طلا میشی :)
ما رو هم دعاکن ...
پاسخ:
سلام
خیلی خیلی ممنون
ایشا.. به کمک خدا و دوستان (به خصوص خودت :D) کنکور رو خوب میدیم :D
محتاجیم به دعا، چشم :)
بجنگ مثل کسی که هیچى واسه از دست دادن نداره
بجنگ مثل کسى که به تنها چیزىکه فکر نمى کنه فراره 
:)
;)
منتظر خبراى خیلى خوش تر و بزرگتر از همین وبلاگ هستم
waiting...
D:
طلاها: مجتبی فیاض بخش-نیکان، علی طباطبایی-انرژی اتمی، محمدامین خشخاشی مقدم-حلی4، محمدچواد حاجی امین-اراک، امیرمحسن آهنچی-حلی، علی اکبر نفر-همدان، ایلیاد رمضانی-طباطبایی، مهرداد میری-مشهد

بقیه هم تو جی پک
پس تو هم اومدی ور دل خودمون!
بعد ۱ سوال توی فایل اولیه سهیل هم طلا بود . چی شد؟!
@ navid
soheil too hich kodoom az file ha tala nabood
ehstebah mikoni
oon file avaliye bar asas e nomre ye kol sort nashode booda !
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۶ ابوالفضل اسدی
هر آنچه بگویم کافی نیست
گوشه از چیزی که می‌توانم بگویم:
پاسخ:
لطف همایونی تمومی نداره ... :D
خودت را مباز جگر گوشه‌ی من :)
علیک سلام!
پاسخ:
:))))))
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۰ مجتبی فیاض بخش
سلام
حافظ می گه: 
اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد/ من و ساقی به هم سازیم و بنیادش بر اندازیم
گر چه استاد جهان نسبت به ما بی لطفه، ولی من جهانو خیلی دوست دارم.
امیدوارم همیشه موفق باشی - همون جور که تا الآن بودی- و یه نمه بیشتر ما رو تحویل بگیری! 
پاسخ:
سلام چطوری ؟ :D
آقا ما همیشه نسبت به شما ارادت داشته و داریم و خیلی هم شما رو دوست داریم :)
چرا حرف در میاری ؟! :))

ممنون از لطفت، ایشاا... تو هم موفق تر باشی :D
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۷ سبحان خوش دست
چطوری خودمونو با ترکیبیات خفه کنیم ؟!
چطوری با تئوری کنار بیایم کلا ؟!

* نمیتونم با تئوری کنار بیام :دی
دیدم هر وقت میام اینجا نظرا همون 30 تایی که بوده هست اعصابم خرد شد گفتم 31 تا بشه
:دی
:-بی اعصاب
پاسخ:
:)
به کپک اعتقاد دارید؟!
پاسخ:
:D :)
من فعلا بیشتر فعالیت‌هام در وبلاگ yazdcs.blog.ir ه. اگر پیشنهادی دارید یا کمکی میخواید(شما یا هر بازدید کننده‌ی دیگه ای) خوشحال میشم درمیون بذارید و اگه بتونیم به شما کمک بکنیم :)

به جای "سلام کنکور" بهتر بود یه چیز دیگه می زاشتی. این چیزی که ما دیدیم فقط خدافظ "چلنجر" بود :)
اقا جهان با فشار دو برابر الان همه کاری می کنه ... کنکور .. المپیاد ...
کللی آرزوی موفقیت واست :)

پاسخ:
من یک الاف واقعی شدم جونم :D
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی