Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نخستین مرحله دوم بعد از من!

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ب.ظ

سلامی دوباره :)

خب اینجا من نمی خوام خودم در مورد مرحله دوم نظری اضافه کنم ... 

اولش می خوام توصیه ها و حرفایی که خوبن رو لینک بدم و بعد یه کوچولو حرف دل ...


توصیه ها و حرفایی که خوبن:

خب هرساله معمولن یه سری توصیه می کنن این وبلاکای المپیاد که من اینارو بهتون توصیه می کنم حتمن بخونید:

حرف های آقای گوهرشادی: خود این پست هم یه لینک داره به یه پست قدیمی تر که جفتش رو هم به نظرم حرفای خیلی خوبیه در مورد مرحله دو دادن و این حرفا.


توضیح نحوه نوشتن در مرحله دوم: این رو خود باشگاه گزاشته که از حل کرده هاتون نمره کم نیارید و این هم توضیه می شه.


صحبت های پویا مصدق: آقا پویا یه خورده قدیمیه تو این زمینه شاید شما نشناسینش ولی خیلی مرده :{ و یه دوست عالی. این صحبتاش هم در مورد آزمون دادن و اینا نیست ... بیشتر واسه اینه که با استرس کمتر آزمون بدین و کلن چیزایی که نوشته عالیه! این مورد حتمن توصیه می شه بخونید! (حتمن!!)


حرفای زیاد دیگه ای هم زدن ملت که نمی گم بی ارزشن :) اتفاقن خوبن ولی اکثرن تکرار همینا ان. این سه مورد رو از من می شنوید بخونید. :)


رسیدیم به حرفایی که من دوست دارم بهتون بزنم :)
به عنوان یه آدمی که تو ضعیف ترین شرایطش (سال دوم) مرحله دوم قبول شد و تو قوی ترین شرایطش (سال سوم) قبول نشد...
خیلی هم نصیحت و اینا نمی کنم! قول می دم! :دی

اول می خوام یه اعترافی بکنم ... یه پستی 5 روز بعد مرحله دوم پارسال(سال سوم خودم!) نوشتم که هیچ وقت منتشرش نکردم و کاملن نشون می ده که خیلی ناراحتم و اینا. اینم متنش:

اتفاقیه که افتاده ...

نترس قبولی  همه گند زدن ...

نگران نباش مرحله سه تو خوب می دی ...

اشکال نداره هنوز بالای کفی ...

اینا جمله هاییه این روزا از زبان معدود آدمایی که می دونن من چه کردم شنیدم. من خراب کردم ... خیلی هم خراب کردم. می رم از دوستام می پرسم چه کردین؟ می گن خراب کردیم گند زدیم خیلی. تشریحی 35 اینا تستی 70 اینا ... یا حتا بالاترشو دیدم که می گن خراب کردن ..

ولی این خراب کردن من ماورای همه ی ایناست ...

یه خراب کردنی که ممکنه مرحله دوم قبول نشم .. بدون اغراق!

 اگه من بیام مرحله سه به طور تقریبی همتون هم میایید ...

من شاید یک دوم  انتظاری که ازم داشتین هم نمره نگرفتم ...

حالا اینارو نگفتم که گریه و زاری کنم ...

یکی از دلایلم این بود که حس می کردم ممکنه بعضی هاتون دوس داشته باشید بدونید من چه کردم و الان فهمیدید که حتا روم نمی شه بگم ...

یکی دیگشم این بود که اگه دیدید یهو اسم من تو قبولیا ی مرحله دوم نیست تعجب نکنید. ادمه دیگه بلاخره گاهی اوقات اشتباه می کنه :)

شاید قسمتم این باشه که قبول نشم و شایدم قبول بشم و مرحله سه به قدر کافی خوب ندم و نیام دوره و شایدم حتا برسم به دوره ...

یاد وقتایی می افتم که با بعضی هاتون حرف می زدم و بهم می گفتین خوش به حالت تو که دوره میری صد در صد.

این پست یه چیزی شبیه درد و دل بود. همین!

امیدوارم به حقتون برسید :)

خدانگهدار!


خب حالا که شناخت بیشتری از من پیدا کردین( و یه ذره هم آبروم رفت :-" ) و الانم 300 روز تقریبن ازون موقع می گذره و اینا ... اگه می تونید یه ذره به من اعتماد کنید ... بهتون قول می دم ... این آزمون هر چی بشه در آینده زندگی بدتر نخواهد شد! :) زیبایی خودشو حفظ می کنه ... باور کنید ... 

همه اینارو گفتم که همین یه جمله رو بهتون بگم ... که شاید یه ذره حتا با آرامش بیشتری آزمون بدین و خدای ناکرده مثل من نشین! :)

همون طور هم که قبلن جهان تو یه پست دیگه گفته بود حواستون  به این  آیه هم باشه:


وَعَسَى‏ أَن تَکْرَهُوا شَیْئاً وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى‏ أَن تُحِبُّوا شَیْئاً وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لاَ  تَعْلَمُونَ ( بقره216)
چه بسیار چیزهایی که شما دوست ندارید ولی در حقیقت به نفع شماست و چه بسیار چیزهایی که دوست دارید ولی در حقیقت به ضرر شماست و خداوند میداند که صلاح و رستگاری شما در چیست و شما نمی دانید.


این عکسم دو روز پیش جهان نشونم داد دیدم بد نیست این جا هم باشه:

برای همتون یه دنیا خوشحالی و موفقیت آرزو دارم :)

شاعر می فرماید:

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ...

ولی دل به پاییز نسپرده ایم ...

چو گلدان خالی لب پنجره ...

پر از خاطرات ترک خورده ایم ...


پ.ن: واسه ما کنکوریا هم دعا کنید :) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
بنیامین دلشاد

نظرات  (۱۰)

متشکر به خاطر پستتون.ما شما رو دعا میکنید. شما هم مارد دعا کنید. 
پاسخ:
بنیامین: :) خواهش و چشم.
:)
میخواستم فقط یه جمله بگم: "خیلی آدم بزرگی ای :) "
ولی دیدم پر رو میشی :)))) گفتم در ادامه هم یه کوچولو بکوبونم =))
جدن از اون بنیامین کوچولو ای که تو ذهنم بود انگار هیچی نمونده... :) امیدوارم همیشه موفق باشی :)
مطمئنم که کنکورتو خیلی خوب میدی... ;)
پاسخ:
بنیامین: ممنون. همچنین
لایک به "بنیامین کوچولو" ... :)))
ولی خب شاید اون بنیامین کوچولو هم خوبی هایی داشته که این بزرگتره نداره! ... :)
از اینکه با بیان احساساتتون به هم کمک می کنین خیلی عالیه برای هم دعا کنیم
خدا به همه کمک کنه

پاسخ:
بنیامین: ایشالله :)
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۲ ابوالفضل اسدی
احسنت بر تو
بهت افتخار میکنم :)
پاسخ:
بنیامین: ممنون سلطان :)
آقا یه سوالی که یکم ناراحت کننده هم شاید باشه ولی اگر خودتون قرار بود دوباره مرحله دو بدین چکاری رو نمیکردین دیگه که پارسال کردین و چکاری رو میکردین که پارسال نکردین؟البته خیلی به خاطر پرسیدن این سوال عذر میخوام ولی جوابش شاید مفید باشه. البته همونطور گفتین گاهی تنها دلیل اینه که خدا یچیزی میدونه و ما نمدونیم. 
پاسخ:
بنیامین: ناراحت کننده چرا؟ :) خب جواب جهان تو این مورد فک کنم مفیدتر باشه ولی اگه من باشم فقط چون یکم دیدم عوض شده با اظطراب کمتری آزمون می دادم ... :) هرچند بخشی از دیدی که الان دارمو مدیون کنکورم :)
چجوری میشه اضطراب نداشت میشه بگید ؟
من خودم سر مرحله یک سه بار رفتم دستشویی و اصلا خودم نبودم !
پاسخ:
بنیامین: خب کار واقعن سختیه. من خودم تا حالا توش موفق نشدم (البته این قدرم که شما می گید حاد نبودم!) ولی خب من سعی کردم با این حرفا کمکی کرده باشم دیگه :) اگه واقعن راه صددرصدی داشت واسه کنکور خودمم استفاده می کردم :)
مرسی بابت حرفاتون . خوشحالم که اینقدر قوی بودید که اینقدر منطقی با مسئله برخورد کردید . امیدوارم همیشه تو زندگی موفق باشید . و ای کاش اگه منم قراره قبول نشم بتونم مثل شما اینقدر خوب با این قضیه کنار بیام .
پاسخ:
بنیامین: خواهش می کنم.ممنون و لطف دارین. من این حرفارو زدم که نشون بدم اولش این جوری برخورد نکردم. این که نمرم خیلی کم بود باعث شد خودمو برای قبول نشدن اماده کنم. الان از شما نمی خوام این کارو کنید. می خوام آروم باشید فقط :) یه آزمون بدید مث همیشه  تون :)
مرسی
ولی جدا یه راه واسه کاهش استرس بگید ...
من حقیقتن استرس دارم،اونم از حالا:دی
پاسخ:
سید محمد امین:
با اجازه استاد بنیامین

من پارسال یه مدت قبل از مرحله 2 یکم استرس گرفته بودم.

حدود یک ساعت رفتم توی یه کلاس های مدرسه، راه رفتم و با خودم حرف زدم.
به خودم نشون دادم که تلاشم رو کردم و حتی اگه موفق نشم، کاری نبوده که نکنم و بعد تاسفش رو بخورم.
و به خودم نشون دادم که سطحم بالا هست و میتونم قبول بشم.

بعدش دیگه حسابی آروم شدم.
فکر می کنم فردا صبح وقت خوبیه برای اینکار که آدم "سنگاش رو با خودش وا بکنه".

موفق باشید


بنیامین: به سید محمدامین: استاد خودتی :پی
خب کارای زیادی هست ... این که فکر کنید چرا اصن استرس دارید بعد هی با این چراها دی اف اس بزنید ببینید تهش به چی میرسین :)



سید محمد امین: به بنیامین: بدیهی، به یه برگ (اگه درخت نبود، یه راس غیر برشی)
باریک الله به تو پسر خوب. موفق باشی.
منم یکم حرف داشتم که راجع به قبول نشدن حتی به فجیع ترین شکل ها اونم برای کسایی ک بیش از حد به قبولی وابسته هستند (در این دقایق قبل م2 خیلیا شاید چنین وابستگی و عشق شدیدی رو حس کنن) اونم 2سال پشت سر هم با نامردی و ناعدالتی سقف قبول نشده ها شدن و... و خلاصه بدترین بدبختی ها و نامردی ها و ناعدالتی ها و... که ممکنه واسه یه المپیادی پیش بیاد میخواسم صحبت کنم که آخر آخر آخرش هم اگه یکی به بدترین حالت ها قبول نشه چی میشه و... اما خب صحبت نمیکنم. چون دوس دارم اینجا همش از قبولی و فاز مثبت صحبت بشه.
امیدوارم ایشالا همه قبول شن و حالشو ببرن :)
به اون آیه هم مطمین باشن. من خودم مطمین نبودم ولی واقعن بهش رسیدم. (فکر میکنم)
پاسخ:
جهان : فدایی داری :-D
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ amirreza poorakhavan
اشکم در آومد!
من هم از همین لحظه کنکوریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی