Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آخرین پست قبل از مرحله دوم

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ
این پست از چندین بخش تشکیل می شه برید ادامه مطلب و تا آخر با ما باشید :))

بخش اول: اندر باب مرحله دوم

خب :D این جا قصد ندارم نکته های واسه ازمون بگم .. در مورد این که چیکار کنید این روزا و تو خود آزمون تو جیپک و وبلاگ آقای گوهرشادی بسیار خوب توضیح داده شده :D

هرچند یه کم زوده که اینو بگم ولی دوران المپیاد منم داره کم کم تموم می شه :) پس فردا که بهش فک می کنم حتا اون شکستی که خوردم پارسال تو مرحله سه برام خاطره می شه :D عین آدم برید آزمونتون رو بدید. به این فک کنین که قراره یکی از اتفاقای خوب زندگیتون رو رقم بزنید(خود مرحله دو دادن لذت خاص خودش رو داره!) :D

تنها چیزی هم که به ذهنم می رسید واسه استرس بعضی از شما بگم اینه که اون شاعره گزینه دو اون آهنگش می گه ...آخرش هرچی شد آخر دنیا نیست... :D 

حتمن این دو روز به اندازه ی کافی تفریح کنین ;)

دیگه این بحثو کشش نمی دم. برای همتون بهترین هارو از خدا آرزومندم و امیدوارم که ببینیم همو تو مرحله سه(هم خودم و هم شماها قبول بشیم مرحله دو)

التماس دعا ...

پ.ن: سایت باشگاه دو سه تا مطلب جدید گزاشته در رابطه با نوشتن و برگزاری مرحله دوم. ببینین حتمن. :)

بخش دوم: چلنجر 500 روزه شد :))

آقا تبریک می گم هرچند شاید خیلی کمتر از این حرفا حس شدیم ولی این موضوع رو بهونه کردم تا یه نقاشی دیگه بکشم و شما خوشتون بیاد و من ذوق کنم :)))
این تیکه رو شوخی کردم ولی امیدوارم بتونیم واقعن به اندازه ی عمر وبلاگ مفید واقع بشیم در آینده :)





بخش سوم: 11 اردیبهشت روز مادر!
امسال روز تشریحی مرحله دوم با روز مادر یکی شده ولی حتمن حواستون به مادراتون باشه. اونا خیلی براتون زحمت کشیدن نشه اون روز حواستون بهشون نباشه :)
یکی از جمله هایی که اخیرن در مورد مادر شنیدم و خوشم اومده هم این بودخ:
مادر، من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ... زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من ...


این گل هم تقدیم به همه ی اونایی که 11 ام روزشونه:


پ.ن: نمی دونم روز دختر هم هست یا نه. اگه هست به دختر ها هم تبریک می گم این روز رو. :)


بخش چهارم: (تیتر نداره :-" )

با توجه به این که قراره تا مرحله دو استراحت کنیم با هرگونه کامنت تفریحی پای این پست موافقیم (اگه مایل بودید) و ازون حمایت هم می کنیم:دی (حتا می تونید تو کامنتا بازی کنید :)) یا مثلن مشاعره :)) یا هر حرف دگری ...)


این پست هم تموم شد. :) در انتها می گم بعد از مرحله دوم ممکنه تا بعد از دوره(اگه کارمون به دوره بکشه) سرمون شلوغ بشه و نشه که پست بزاریم شایدم گذاشتیم نمی دونم :)  این که این پست هم این قدر طولانی شد از سر بیکاری قبل از مرحله دو عه :)) :-""

موافقین ۹ مخالفین ۲ ۹۲/۰۲/۰۸
بنیامین دلشاد

نظرات  (۶۶)

یادم رفت بگم
نیای دوره خفت میکنم
:)
پاسخ:
بنیامین: :D اصن دوره به من نیاز داره :)) من حتمن باید باشم.
منم برات آرزو موفقیت می کنم امیدوارم تو دوره ما چهارتا رو می بینی!D:
پاسخ:
بنیامین: ایشالله ;)
کمال و مرتضا یه نفر بودن؟ :-/
بنده که لذت بردم
شما که طلایید.برا ما دعا کنید که یه معجزه ای بشه قبول شیم :)
پاسخ:
بنیامین: ای بابا :) ایشالله می بینیم همو تهران ;)

مرسی.
اولا لایک زیاد به کامنت تون تو جی پک
دقیقا قبول دارم. البته س4 روز1 هم تابلو بود اما س2 روز2 گراف بود و من ریاضیم و گراف نخوندم :(
دوما من فقط سوالای پارسالو دیدم و گفتم که ، ریاضی ام.
میخواستم بپرسم تو تستی ها هم بدیهی وجود داره؟
بنظرتون تو این یکی دو روز بشینم سوالای پریسالو حل کنم؟ یا مثلا تستی هاشو؟
و اینکه یه توضیحی بدید تاثیر روز تستی تو کل چقدره؟ و چن نفر تستی قبول میشن؟ (ینی برگه تشریحی چن نفر تصحیح میشه؟)
ممنون و بسیار تشکر ;-)
پاسخ:
بنیامین: تو تستی ها سوالای ساده هست :) و می شه به جاهای خوبی رسید به نظرم.
این دو روز استراحت کنید بهتره ولی اکه فک می کنید در صورت عملکرد نامطلوب سرخورده نمی شید و براتون مفیده حل کنید.
تاثیر تستی در کل 40 درصده و 400 نفر حدودن تستی قبول می شن (این اخبار رو از سایت باشگاه هم می تونید دنبال کنید.)

این آهنگ رو گوش بدین جو مرحله 2 بگیرین حجمش هم خیلی کمه

http://bayanbox.ir/id/6986167109904882262?info

@بالایی: آهنگ بهتر نداشتی؟ :دی
راستی توانا بود هر که دانا بود :))
د بده :دی
divoone ha ghable m2 ahang goosh nadin! :D
پاسخ:
بنیامین: البته هرکسی نظری داره :) من خودم ترجیه می دم آهنگ جدید گوش ندم نه این که آهنگ گوش ندم :D 

چرا اهنگ گوش ندیم ؟!! :D

یه احساسی دارم که فکر میکنم ترکیب 2 از n  رو یادم رفته :))

تازگیا تو هر سایتی که میرم میبینم چه همه ازمون تشریحی گذاشتن اینجا ! بعد من روز اخر دارم میبینم ! استرس شدید :)) :-s

+

اقا من حوصله خوندن سوال 4 دوره 22 روز اول رو ندارم ! الان نیاز دارم یکی بگه مهم نیس که نخوندم :)) ( کلا الان استرس سوالایی که حل نشده و اشکال داشتم و اینا رو گرفتم :)) )

چه استرسی وارد کردم :د :))

 

+

کلی موفق باشید ! :)

همه واسه هم دعا کنیم :د

پاسخ:
بنیامین: مهم نیست که نخوندی! ( :-یکی) :))
کلن به چیزی فک نکنید این روزا :D اگه سوالی هست که ذهنتون رو درگیر کرده سعی کنید دنبال حلش برید که دیگه ذهنتون رو درگیر نکنه :) اصلن هم سوال جدید دیگه نخونید :)
موفق باشید :)
مرسی. منم دقیقا همین نظرو دارم با این تفاوت که من ترجیح میدم نه این که ترجیه میدم :)
پاسخ:
بنیامین: بلاخره آدم ها با هم تفاوت دارن :-" :))

اقا یه سوالی که خیلی ذهن منو مشغول کرده اینه که باشگاه کتابخونه داره ؟!!:د

+

یه سوال دیگه هم هس :د

امسال مرحله 3 زودتر برگزار میشه، نه ؟ واسه ماه رمضون و اینا !

سال پیش کی بود ؟!

 (الان خودمو قبول شده فرض کردم :)) )

پاسخ:
بنیامین: کتابخونه فک کنم داره :)
مرحله سه لزومی نداره زودتر برگزار شه ولی احتمالن اولای تیر باشه
پارسال 6 و 7 و 8تیر بود :)
ببین منم همین مشکلو دارم. ینی میگم کاش یه هفته بیشتر وقت داشتم ولی کلا بنظرم همه همین مشکلو دارن و مهم هم نیست. یعنی المپیاد شیمی که نیست بگیم شاید فرمول شیمیایی فلان ترکیب تو امتحان بیاد. کلا منطقی و قشنگ فکر کردن مهمه که ربطی به چن تا سوال حل نشده داشتن و اینا نداره. (الآن اون نیازت برطرف شد؟ :دی) روحیه ی خوب هم خیلی مهمه. آهنگ گوش دادنم بنظرم خوبه البته اگه طوری نشه که سر آزمون همش اون آهنگه بیاد تو ذهنت و زمزمش کنی :دی :دی
پاسخ:
بنیامین: یه هفته هم اضافه بشه چیزی نمیشه :)
در مورد روحیه هم هرکی یه جوری خوب می شه ولی عمومن به گردش و تفریح رفتن با خانواده و دوستان گزینه ی بهتریه از آهنگ :)
ای بابا من چقدر دیر نظر دادم. واستید منم برسم. اتفاقا ماه رمضون دقیقا وسط دوره مون میفته و خوبم هست :دی
پاسخ:
بنیامین: خوشبختانه یا متاسفانه دوره تو ماه رمضون تعتیله و ادامه ی دوره بعد از ماه رمضون تشکیل می شه. :)

بعد مثه اینکه قبل ماه رمضون برش برنزه و اینا !

بعد اگه م3 دیر باشه کسانی که برنز میشن کلا 10 روز میتونن دوره باشن ، خو نامردیه :د

+

ممنون ! :)

پاسخ:
بنیامین: اون برش برنز چیز مسخره ایه کلن 4 یا 5 نفر می اندازن که نقره ها که بعد از ماه رمشون میان جا بشن :D 
bikhial in harfa, ino didin ?!! 
http://corner.mimuw.edu.pl/?p=354#comments
آره اسمم مرتضی هستش ، فامیلیم کمال الدینی ، معروف به کمال!
منظورمم از 4 نفر (خودم+وحید+ابراهیم+سالاری بود)جهان که قبولی رو شاخشه!D:
پاسخ:
بنیامین: استاد جهان که واسه تاپ3 داره می ره B-)
شروع مشاعره 
توانا بود هرکه دانا بود     ز دانش دل پیر برنا بود
در این درگه که گه گه که که و که که شود ناگه/مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه

:D :-"
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۳ محمد مهدی جهان آرا
هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم
گر ماندام خموش خدا داند و دلم
:D

من ندانم تو بگو آه چه باشد آن چیز
که دلارام به یک غمزه میسر نکند
D:
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۳۸ محمد مهدی جهان آرا
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
توبه کردم که نگویم من از آن توبه شکن
هر کی بیند شکنش توبه دیگر نکند

دلداده دلاور کوه برجاست/بر اسب چو بال کوه پیماست
@ benyamin
ostad jahan dare bara top 1 mire :))

تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی :دی

تو را گم می کنم هر روز وپیدا می کنم هرشب
بدین سان خواب ها را باتو زیبا می کنم هر شب

چه ربطی داشت به 22بهمن؟ از "ی" بگو
بنده رو ت گیر کردم یه نفر منو از برق بیاره بیرون :)
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۰ محمد مهدی جهان آرا
یار دبستانی من / با من همراه منی / چوب الف بر سر ما / بغض منو آه منی :-""""

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت باز آید و برهاندم از بند ملامت
اون "ت" رو بزنید به برق
تو به من خندیدی
و نمیدانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم :)
میازار موری که دانه کش است / که جان دارد و جان شیرین خوش است
توانا نبود هرکه دانا نبود / ز جهل دل پیر برنا نبود :-s
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۶ محمد مهدی جهان آرا
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
دیدن روی دلارام عیان سلطانی است
هم خیال صنم نادره در دیده خوش است

اقا این کمال دومین باره داره در مورد دلارام حرف می زنه ها ...
من نمی دونم ولی اگه خبریه مبارکه ... :-"
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۰۰ ابوالفضل اسدی
خب زودتر میگفتین اینجا شب شعره
آقا بدون ربط به شب شعرتون فقط می خواستم بگم این روزا برا خودتون بخونید:
بلبل از گل بگذرد چون در چمن بیند مرا
بت پرستی کی کند گر بَرهَمن بیند مرا
در پرسش مخفی شدم مانند بو در برگ گل
هر که خواهد بیندم گو در پاسخ بیند مرا

(صرفن جهت افزایش اعتماد به سقف)
از همان روزی که دست حضرت قابیل
گشت آلوده به خون حضرت هابیل
از همان روزی که فرزندان آدم
زهر تلخ دشمنی در خونشان جوشید
آدمیت مرد...
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۰ محمد مهدی جهان آرا
منم یه شعر آزاد میدم :

تو مگو ما را بدان شه بار نیست

با کریمان کارها دشوار نیست


چون در این دل برق مهر دوست جست
اندر آن دل دوستی می دان که هست


هیـچ عاشق خود نباشد وصل جو
که نـه معشوقش بـود جویای او


در دل تو مهر حـق چون گشته نو
هست حق را بی گمان مهری به تو


بنیامین!!!!
این چه حرفیه !! جهان گفت از این شعر ها نزار(بقیه بد برداشت می کنن)!!!:|
:)
پاسخ:
بنیامین: بابا ما یه شوخی کردیم قبل م2 حال و احوالت عوض بشه :))
جهان اشتباه گفت تو بزار این جوری با مزه تره :))
اه کاشتی یک دقیقه دیر تر نظر می دادم بشه 22:22!
پاسخ:
بنیامین: اصنم که این کارو نکردی!! دوس داری این کامنتو پاک کنم؟ :-"" :))
سلطان . شبکه ی 3 . برنامه نود . الآن :))

امیدوارم شب خوابتون ببره :))

:-متخصص استرس وارد کردن

 

موفق باشید :)

اه...
بازم دیر رسیدم...
این شعر در وصف امشبه
ایشاا... هممون امشب این شعرو زمزمه کنیم:
امشب در دل شوری دارم
امشب در سر نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم
گویم شکری با پروردگارم...

یه شعر هم از طرف من:

من آن سپید بالم، نشسته بر خیالم    /    به هر کجا که باشم، ز هر کجا خیالم

خدا خدا کنم که، از این خیال نمانم    /    کزآن خدای واحد، همین خیال و دارم

نشسته بر دو بالم، به هر کجا که باشم    /    به هر جهان که خواهم، نظر کنم خیالم


منم 3 تا شعر ازاد واسه بعد مرحله 2

1. بوی دوره ، بوی کد!
بوی مرحله 3...
 بوی استرس های بچه های پشت دوره...
با اینا تابستونو سرمیکنم.
 با اینا، کدامو دیباگ میکنم.
بوی عطر کدای جوب خورده ی مرحله 3...
 بوی نزدیک شدن استرس مرحله 3...
 با اینا امروزمو سر می کنم...

2. برخیز و مزن کپی ز کد های دگران
بنشین و دمی به فکر کردن گذران

3. تو غره بدان مشو که کدهارا زدی
صد کد نزدی که باگ غلامست ان را



یکیم واسه الان:

یکی اون بالا نشسته که هواتو داره
پر بزن اگه میبینی رو به روت دیواره
فقط کافیه چشماتو بشوری بردی
بازم پاشو اگه عمری زمین میخوردی
خدا پشت توه جا بزنی میبازی
تو هرجوری بخوای زندگیتو میسازی
شک نکن که خواستنت معنی رسیدنه
وقتی اسمونو داری حق تو پریدنه
پر بزن که اسمونم واسه پر زدن کمه
اگه باورش نداری زندگیت

توکل به خدا
موفق باشید بچه ها
پاسخ:
بنیامین: اگه باورش نداری زندگیت جهنمه :)
کلمه آخرش جا موند :D

چه طور دادید؟
خوب
اگه اینجوری پیش بره من فقط به یه چیز برا قبولی مرحله 2 نیاز دارم:
معجزه! :)
من از همه ی  دوستان بابت شعرای قشنگشون تشکر می کنم :)
پ.ن: یاد این برنامه کودکه افتادم اون یارو خاله هه می اومد اسم می پرسید می گفت شعر بلدی؟ بعد بچه هه هم می خوند یه شعری بهش می گفت آفرین :))
@mohadisa:
اگه شما به معجزه نیاز داری، من به یه چیزی بالاتر از معجزه نیازمندم...
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!
:)))
جا مونده بود ولی اون کلمه آخرش "میمیره" ست نه جهنمه P:
تشریحی رو چه طور دادید؟
خوب
like be 2
تنکیو وری ماچ
like be 2 too
ریاضی چه طور بود؟
خوب بود. یک جان واسه روز دو دعا کن. نصفش فرداس ;-)
بنیامین خودت چند زدی؟
روز  دوم رو
روز دو ریاضی رو چطور دادید؟
@2
نسبتا خوب ولی من اولم 
حیف!!!
کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۶ محمدصادق دهقان نیری
می گم جهان این چند وقت کجاست حتی یه پست هم نذاشته. توی چت هم که آن نمی شه. توی مدرسه هم که تا قبل از امتحانا نبود.

امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم
بیا جهان من هم منتظرم
به همه ی سال سومی ها تبریییییییک میگم .... {از ته دل!}
راستی
من و بروبچ منتظریم یه پست جدید ببینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی