Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پاسخنامه آزمون آزمایشی مرحله دوم

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

سلامی دوباره. خدا این توفیقو داد که من حالشو پیدا کنم یه پاسخنامه ای تایپ کنم :D

باور کنید سر سوال آخر تنبلی نکردم خودم هنوز متقاعد نشدم  :)

امیدوارم از سوالا خوشتون اومده باشه.

پاسخنامه

نظرتون در مورد سوالات رو تو نظرات بگید هم خوشحال می شیم :)

این مدت باقی هرچند خیلی کوتاهه ولی یک سوال دیگر هم می زارم که کسایی که دوس دارن بهش فک کنن:

n نفر داریم رو سر هرکدومشون یه کلاهی است که یا آبیه یا قرمز. هر نفر به جز خودش همه ی کلاه های بقیه رو می بینه. به هرنفر یه کاغذ می دن که رنگ کلاهشو روش بنویسه و هرکی که درست بنویسه زنده می مونه. اینا از قبل می تونن استراتژی ای تعیین کنن که طبق اون رفتار کنن. حالا ثابت کنین اون استراتژی هرچی باشه می تونه زنده موندن حداکثر n/2 (کف) نفر رو تضمین کنه!

سوال مشابه یه سوال مرحله دومه ولی ازون سنگین تره :)


خوش باشید زیاد!


پ.ن: بازم دم کانتست سی اف پست گذاشتم :دی

پ.ن2: تو این نزدیکی مرحله دوم ما (من و جهان) رو هم دعا کنید. ممنون :)

پ.ن3: بازم معذرت واسه سوال چهار!

پ.ن4: نحوه ی گرفتن کارت های ورود به جلسه اعلام شده. از تو سایت باشگاه ببینید خبر رو.

پ.ن5: مستقیم شدن تاثیر نهایی تو کنکور رو به همه ی المپیادی های سومی تسلیت می گم. :)

پ.ن6: شمارش معکوس تا مرحله دوم!


موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۲/۰۲/۰۵
بنیامین دلشاد

نظرات  (۹)

merC babate soal ha va pasokh
ye rahnamayi baraye soal E ke benyamin goft
kasayi ke fek nakardan nakhoonan:















ehtemalati :)
پاسخ:
بنیامین: :) مرسی بابت این که مارو تحویل می گیرین 
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۹ ابوالفضل اسدی
احسنت بر شما
به امید خدا هر جفتتون ۱ - ۳ مرحله ۲ میشید
پاسخ:
بنیامین: :) انشالله
واقعا کارتون حرف نداره
بیست بیستین ...
پاسخ:
بنیامین: ممنون. نظر لطفتونه :)
ma ki bashim ke bekhaym shoma ro tahvil begirim.
shoma bayad ma ro tahvil begirin :)
پاسخ:
بنیامین: ای شهنشاه بلنداختر خدا را همتی / تا ببوسم همچو اختر خاک ایوان شما
(بیت بعدی به دلیل مسائل اخلاقی گذارده نشد :-" )

عااالی :د

مرسی مرسی :د

شمارش معکوس عالی و بسیار استرس اور بود :د

موفق باشید :)

پاسخ:
بنیامین: خواهش :)
اگه متمعن بودم حرفی بلدم که استرستون رو الان کم کنم می زدم اون حرفو. :)

بازم واقعا دستت مرسی :-)
خیلی لطف کردی جواب گذاشتی
ایشالا تیم شید (دیگه مستقیم دعا کردم دیگه :دی)
شمام واسه ما دعا کنید. لطفا
پاسخ:
بنیامین: ممنون و حتمن. اصن من دعا می کنم هر کی چلنجر میاد مرحله دو قبول شه :)) :دی

اینجا چقد جوش باحاله
تیم بالاست D:
لایک شدید به شمارش معکوس
منم از اینا واسه کنکور دارم /D:\
کلی موفق باشین همتون
ایشالله با هم تیم شین
پاسخ:
بنیامین: ممنون :)
من خط دوم این کامنت رو نفهمیدم :-? :-خنگ
تیم بالاست==پرچم تیم بالاست==شما قهرمانین :)
پاسخ:
بنیامین: آهان B-) بله اون که صد البته :)) 
پاسخ:
بنیامین: :D تموم شدن مرحله دو به معنای قرابت به امتحانای نهاییه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی