Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پرسش هفته - 2

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام

این هفته 3 سوال خلاقیت و ارائه‎ی ساختار برای شما آماده کرده ایم. سوالات این هفته کمی ساده تر از هفته‌ی قبل هستند و زحمت گردآوری سوالات با بنیامین بوده.

پرسش هفته - 2
حجم: 172 کیلوبایت

مثل هفته‌ی گذشته می‌تونید پاسخ هاتون رو تا چهارشنبه‌ی همین هفته برای ما ارسال کنید.

بدرود.


پ.ن: در تمامی قسمت‌های سوال باید از هر 4 عدد استفاده کنید!(سوالو که واسه اول ابتدایی ندادیم :دی)

پ.ن2: با تشکر از این که سعی نمی کنید کد بزنید واسه این سوال :)

پ.ن3: از دوستانی که در چت جواباشومو به من(بنیامین) گفتن تقاضا دارم میل بزنن ممکنه تا آخر هفته یادم بره و اسمشون درج نشه تو پاسخ دهندگان.

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۱/۱۰/۲۲
محمد مهدی جهان آرا

نظرات  (۲۲)

اصلن هم سوالات این هفته ساده نیستن!
پاسخ:
:)
agha yeki ide bezane ye kare jadid kone dg inghad tedade veb ha dare ziad mishe ke kheili hashooon bedard nakhor shodan va ziad estefade nemishan 
پاسخ:
سلام دوست عزیز

نظر شما محترمه ولی چنتا نکته رو می خواستم بهتون بگم :
1 . کار بلاگ چلنجر تا جای ممکن منظم و با برنامس، و داریم سعی می کنیم کارایی رو انجام بدیم که تا حالا انجام نشده. مثلا ترجمه ی سوالات sgu با راهنمایی برای اولین بار به این شکل داره انجام میشه. و فکر کنم تفاوت قابل حس باشه !
2 . سوالات هفتگی با وقت گذاری زیادی انتخاب میشن ، راه حل سوالات هم با توجه به سطح بچه هاست تا هر هفته با مطلبی جدید آشنا بشن .
3 . اگر نظر و یا انتقاد سازنده(!) دارید با ما درمیون بزارید.
4 . در ضمن اون فیلد در قسمت نظرات که برای آدرس وب سایت هست ، برای اینه که آدرس صفحه ی وب خودتون رو بنویسید ، نه جایی که دارید کامنت میدید ;)

موفق باشید :)
سلام
داستان سوال عـــالی بود! D:
من که واقعن روشون فکر نکردم :-کنکوری! ولی واقعن از خوندن داستانش خوشم اومد D:


پاسخ:
بنیامین: سوالا جورین که هرقشری می تونه فک کنه :D
خواهش می شه!
@ یه بنده خدا: ببین آره منم قبول دارم که تعداد بلاگا زیاد شده!
ولی این خیلی خوبه که یه جا یه برنامه ی منظم داشته باشه! 

اولن اگه خوشت نمیاد کسی مجبورت نکرده بیای اینجا :) بزار یه عده که واقعن دارن استفاده میکنن استفاده کنن!

دومن هدف از وبلاگ زدن که فقط این نیست که سوالایی که گذاشته میشه رو حل کنی! گاهی اوقات همون جو رقابتی و همون جو دوستانه ی حاکم بر وبلاگ خیلی به ادم انگیزه میده و حتی میشه مهم تر از اون سوال!

سومن: همه ی این وبلاگایی که میگی یه روزی نه مفید بودن و نه مورد استفاده!

این جوریاس که حتی یه نفر بعد از کنکوری شدن هم میاد این جاها! بعضی وقتا آدم از دیدن جو قشنگی که بین دوستاشه لذت میبره
این جوو خراب نکنین :) :-عصا

‫//به جای ضد حال زدن سعی کنیم به هم کمک کنیم که کیفیت بره بالا ‬
 

با ژنیک موافقم!! همین که اینجا برامه منظم داره خیلی خوبه!
برای خیلیام این جا مفیده که تعداد اونا از کسایی که ناراضین خیلی بیشتره!!
جو دوستانه رو هم زیااااد موافقم! :دی
همین دیگه...
سلام خدمت آقا بنیامین و آقا مهدی و آقا جواد گل...///

و همچنین تیم اعزامی امپراطوری چلنجر به رشته کوه چلیمانجارو...

غرض از مزاحمت...

یه سوال می خواستم بدونم در ایستگاه های مختلف به خصوص ایستگاه اول آیا لازمه که همه ی اعداد را استفاده کنیم

مثلا شاید در ایستگاه اول با دوتا یا... بشه به عدد مقدس رسید...

می خواستم بدونم

آیا امکانش هست که از اعدادی که داده همه رو استفاده نکنیم اما به عدد مقدس یا... برسیم...؟؟؟

لطفا هرچه سریع جواب دهید

باتشکر
پی نوشتو بخون!
پاسخ:
:)
برای ما که فرقی نمی کنه آقا علیرضا

چون از هر دو راه یعنی استفاده تمام اعداد یا ماکس و استفاده حداقل اعداد یا مین استفاده کردیم و به جواب رسیدیم

و تا آخر شب به احتمال قوی...

اگر هر موقع از امروز حال داشته باشم جواباشو می فرستم

برای همین گفتم...

سوال ها زیاد سخت نبود

از آقا بنیامین هم تقاضا دارم

حداقل سری دو سوالات رو بزارند

باتشکر
پیشنهاد میکنم یه تست ای کی یو بدین
چون کسی که همه ی این سوالاتو خیلی راحت حل کنه احتمالن یه نابغه است.
موجودات بسیار خفنی میشناسم سر این سوالات خیلی به زحمت افتادند.
لطفن به من خبر بدین ای کی یو تون چنده!
آقا علیرضا... مسخره می کنی... D:

مطمئن هستی حرفت درسته...!!!

بابا سوال ها خیلی راحت بود یکم خلاقیت می خواست همین

نه هیچ چیز دیگه

مطمئنی این راسته که موجودات بسیار خفنی رو می شناسی که فلان هستند

من فکر کنم سوال ها از این ساده تر نمی شدند

بعدشم ما که نمی دونیم کجا تست آی کیو می گیرن

اگه شما می شناسی آدرس بده ما هم بریم

مرسی

بای
مسخره نکردم
ولی لحنت جالب نبود کما اینکه هنوز هم نیست.
مطمئن هم هستم! خودم دیدم موجودات خفن رو که گیر کردن سر سوالا!
گفتم دیگه ، تست ای کی یو بده. نمیگم سوالا open بودن ولی ساده هم نبودن و زمانش مهم که تو چقدر حل میشن. آدرس هم پیگیرش شی پیدا میکنی. حیفه که نوابغ کشور ناشناخته بمونن!!
از شما نوابغ خواهش میکنم که از کشور نرید و باعث پیشرفت میهن خودتون بشید!
آقا علیرضا اگر اینکه از لحن صحبت من ناراحت شدی... عذر می خواهم

ولی باشه حرف شما صادق است

ولی من مطمئن هستم که خیلی ها از من نابغه تر هستند

بازهم از حرفاتون ممنون...!!!

مرسی...!!!

خدا کنه که دو جمله آخرت راست باشه و تمسخر نباشه... D:
با هم دوست باشید! (حسش نبود کامنتارو بخونم)
:-حراست بلاگ :-""""
پاسخ:
بنیامین: چه لذتی داره آدم به کامنت خودش جواب بده :-"
(نخند آقا مگه چیه؟ :-")
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۰:۴۳ ابوالفضل اسدی

هر گونه منازعه و خوددرگیری در بین بچه های کامپ، از سوی جیپک تحریم در پی خواهد داشت

با تشکر - پلیس جیپک

۲۳ دی ۹۱ ، ۲۰:۴۶ ابوالفضل اسدی

ضمنن سوالات بسیار زیبا بود

ممنون

پاسخ:
بنیامین: چشماتون زیبا می بینه :)
بچه ها با هم دعوا کنین...
همو بزنین!
موهای همو بکشین!
من تشویق میکنم! :دی
ولی آخرش روی همو ببوسین برین با هم قدم بزنین و به همه بگین خوردین به دیوار  

// سوالا با حال بودن ولی حس میکنم کدشو آدم بزنه سریع تر میشه تا بخواد حل کنه :))) (میدونم از یه تئوری دوستی مثل من بعیده این حرفا :دی )
پاسخ:
بنیامین: با تشکر از شما! دقیقن امروز تو راه خونه که از مدرسه می اومدم تصمیم داشتم تا رسیدم خونه پی نوشت دو بنویسم با تشکر از دوستانی که کد نمی زنن واسه این سوال :D 
البته کد هم بزنین بدون دونستن ایده به جواب نمی رسین :-"
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۱:۰۸ علیرضا امانی
من نیز دعوا را محکوم میکنم!
اقا علیرضا که هم اسم خودمی شما درست میگی
علی اقا شما هم درست میگی
با هم دوست باشین :)
پاسخ:
:)
بچه ها یه لحظه وحشت کردم...!!!

اصلا قضیه دعوا نیست...!!! بحث اینه که من بد تایپ کردم... D:

بعدشم از آقا بنیامین که ممنون هستم و حرفشون سرلوحه کار ماست

ما که پیش استاد ابوالفضل سر افکنده هستیم و از محضر جناب عالی عذر می خواهم

از دوستان هم ممنون بابت کامنتاشون...!!!

فقط یه جمله...:
بچه ها به جای حاشیه برید به اصل مطلب پست بپردازید


این ها فایده ندارد

ممنون...!!!

خدانگهدار

پاسخ:
بنیامین: کدوم حرف من سر لوحه کار شماست؟ O_o :))
 salam agha ali khoobi? mikham begam ke agha girim ke asan to 3 ta   soalo sari hal kardi dorost nist ke biay begi man felan hal kardamo soala asoon boodo ina.   ina  bara khodete na bara mellat ke miay gand mizani too  roohieye mardom shayad yeki ba in harfat na omid she har chand ke man fekr nemikonam kasi betoone 3 ta soalo ba ham zire 1 saat jam kone hala in ke migi soala ro hal kardi bayad barresi she ke : 1 : soala ro dorost fahmidi 2 : javabat ghabele ghabool hast ya na . dar zemn az man del khor nasho in harfa ro bara khodet zadam ke 1 : forootan bashi 2: hata age be marhale kheili khafani az elm residi vali forootan nabashi va   maghroor bashi elmet 2000 nemiarze khoda adamaye forootano kheili doos dare khob dg khosh bashi az in harfa ham ghasde badi nadashtam faghat khastam komaki karde basham 
پاسخ:
لطفا از آدرس وبلاگ چلنجر استفاده نکنید. با تشکر :)
۲۴ دی ۹۱ ، ۱۲:۵۷ علیرضا امانی
به ناشناس (که من میشناسمش البته!)
خوبه! راضیم ازت ;)
آقا میشه بگین مثلا یه عدد در پرانتز خالی چنده؟
مثلا: 7*()=0 ؟
پاسخ:
بنیامین: چنین چیزی تعریف نشده. :)
سلام
من جواباروبه چی میل کنم؟

پاسخ:
سلام
می تونید پاسخ ها رو به JahanaraCoYazd@gmail.com یا BenyaminDelshad@gmail.com ایمیل کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی