Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نتایج مرحله دو

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ

سلام

خوب نتایج مرحله دوم هم بالاخره اعلام شد. چندتا از دوستای خوب من هم بین کسایی که اسمشون اعلام شده نیستن. خوب بالاخره اینم یه بخش از المپیاد ه ... قبول نشدن!

به سومی ها : اولش خیلی بد به نظر میاد ولی واقعا اونقدر هم بد نیست, به چند سال دیگه فکر کنید وقتی که همه ی ما رفتیم دانشگاه, اون موقع فرق یه المپیادی که مدال داره با یه المپیادی که مدال نداره در حد یه خط کوچیک تو resume است که شاید زیاد اهمیت نداشته باشه! کسی چیزی رو از دست نداده، هرچند شاید به هدفی که داشته نرسیده، ولی تغییر بزرگی توی آیندش ایجاد نشده، لذت المپیادی بودن تو این چند سال زندگیشو هم تجربه کرده :)

امیدوارم همه منطقی با این موضوع برخورد کنند، تلاششون رو ادامه بدن و به همه ی چیز هایی که میخوان برسن


به دومی ها : برید گمشید درس بخونید سال دیگه طلا بشید ! :D


وَعَسَى‏ أَن تَکْرَهُوا شَیْئاً وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى‏ أَن تُحِبُّوا شَیْئاً وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لاَ  تَعْلَمُونَ ( بقره216)
چه بسیار چیزهایی که شما دوست ندارید ولی در حقیقت به نفع شماست و چه بسیار چیزهایی که دوست دارید ولی در حقیقت به ضرر شماست و خداوند میداند که صلاح و رستگاری شما در چیست و شما نمی دانید.


ادامش بعدا ...

موافقین ۱۲ مخالفین ۲ ۹۲/۰۳/۲۷
محمد مهدی جهان آرا

نظرات  (۱۰)

بنیامین قبول نشد؟؟ چرا؟
پاسخ:
همه چیز به تلاش و شایستگی خلاصه نمیشه، چیز های دیگه ای هم تاثیر گذاره ! :)

vase ma k faraji nashod 
b dovoma vaede vaiid nade :D
shukhi kardam baba , va ie tabrike jozii ham b shoma (chon chize addii hast bvasat migam jozii ) :D
بنیامین.... واقعا ناراحت شدم
ایشالله هرجا هستی موفق باشی
امیدوارم که همتون همیشه موفق باشید
بعد از دیدن نتایج و این که خیلی از دوستام بینشون نبودن شکه شدم
ولی به عنوان یکی که 2 سال تجربه ی شکست توی م3 رو داره، مطمئنتون میکنم که خیلی زود به بی ارزش بودنش پی میبرین :)

2 تا دعا از ته دل:
آقای جهان آرا ایشالله طلا شی :)
آقای دلشاد ایشالله موفق و شاد باشی :)

واسه من کنکوریم دعا کنین
پاسخ:
ممنون از لطفتون
ایشاا... شما هم کنکور رو می بلعید :D
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۳ ابوالفضل اسدی
سلام
تبریک فراوان به جهان گلم
بنیامین هم من از نزدیک می‌دیدمش. به جرئت میگم در حد ۳ نفر برتر بود. ولی بعضی موقعا یه اتفاقایی میفته که به ظاهر ناراحت کنندس.
خوشبختانه بنیامین مث یه مرد می‌خواد ادامه بده و کنکور رو خیلی خوب بده. منم کنارش هستم و هر کمکی بخواد انجام میدم
شک نکنید بنیامین از موفق ترین ها خواهد شد
پاسخ:
ممنون
موافقم :D
با آرزوی موفقیت برای همگی... نه تنها در المپیاد بلکه در همه ی امور... :)
ما هم که دوم بودیم باید دست بکشیم از المپیاد... دیگه  نمی ذارن بخونیم.حیف! :|

من واقعا دلم به بنیامین سوخت... بنده خدا.. مثل من شد اونم!!! :(((
اصن استاد پست میزارن آدم شارژ میشه
:)))
آقای جهان آرا شما چه نمره ای در روز اول کسب کردید؟
پاسخ:
نمره ای بسیار پایین :D :)

@ jahan
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی