Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger

المپیاد کامپیوتر , الگوریتم , برنامه نویسی , ترکیبیات , گراف , ....

Challenger
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آزمون آزمایشی مرحله دوم

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ب.ظ

سلام خدمت همه ی دوستانی که رد  می شن و می خونن پستای این بلاگو. :)

دیگه مرحله دو نزدیکه (یه کم دیگه از رگ گردن هم بهمون نزدیک تر می شه :-") و همه داریم سوالای تئوری حل می کنیم و اینا.

چن تا سوال بود که به نظرمون ایده های قشنگی داشتن و رو جناب مهرداد میری هم تست کردیم و اونم خوشش اومد :دی :))

می تونید از خودتون آزمون بگیرید و اینا ولی قرار نیست تصحیح بشه صرفن هدف آشنایی با ایده های این سوالا بود :)

امیدوارم خوشتون بیاد از سوالا و مرحله دوم خوبی هم داشته باشید. :D

سوالات

بدرود ...


پ.ن: حتا اگه حال سوال حل کردن ندارید واسه دیدن نقاشی هاشم که شده فایلو ببینید این همه زحمت کشیدم خب :))) ذوق به خرج دادم :-" 

پ.ن2: ممکنه در روز های آتی پاسخنامه ای هم بزاریم ولی قول حتمی نمی دیم.

پ.ن3: در سوال چهارم شهر ممسنی همبنده!

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۱/۳۰
بنیامین دلشاد

نظرات  (۱۷)

salam
fek konam mitonesti az jomleye behtari estefade koni ta in:
"رو جناب مهرداد میری هم تست کردیم"
:D
be har hal mamnon be khatere soala. motmaenam age alan be jaye gozashtane soala inja mirafti CF midadi Master mishodi :D. pas kheyli kheyli mamnon.
:D
پاسخ:
بنیامین: من همین جا از مهرداد عذرخواهی می کنم اگه ناراحت شده باشه. :)
بعد این که من مستر بشم تو سی اف؟ :))) من؟؟؟؟ :-r همینی که هستم بمونم از سرمم زیاده ;)
در هر صورت خواهش می کنم :)
salam
dameton garm 
faghat lotfan ye pasokhnameii chizi bezarid tangesh dige



dameton jiliz viliz

:d
پاسخ:
بنیامین: :) سعی می شه اما قولی داده نمی شه 
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۳۹ ابوالفضل اسدی
باریک الله
پاسخ:
بنیامین: :-ذوق :)) :D 
mamnun.
soalash ghashang bud.
من ؟؟‌ ناراحتی ؟؟
شما ؟؟ اشتباه گرفتین
:-""
پاسخ:
بنیامین: به به آقا مهرداد ازین ورا ... :))
این چندمین کامنتی بود که تو زندگیت دادی؟ :-"
آمار نمایش بلاگمون از 20000 تا گذشت :{ :دی
مبارکه!! ;)
پاسخ:
بنیامین: ممنون :)
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۰ ابوالفضل اسدی
کم کم تو بازدیدها از جی‌پک دارید جلو می‌زنید
:)
پاسخ:
تفاوت ما با جیپک اردریه :D تازه نمایشامون یک هفتم شما شده استاد :)
باید ذکر میکردی که همبنده ! این خیلی مهمه ! من کلی فکر کردم روی حالت نا همبند! نمیبخشمت =))
پاسخ:
بنیامین: حالت ناهمبند سوال بدیهیه :P 
سوالارو که هنوز نخوندم اما نقاشی عاااالی بووود. دمت گرم :)))
واسه نقاشی هاشم شده رو سوالا فک میکنم :دی ممنون
پاسخ:
بنیامین: :D :)
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۳ بهار سلامتیان
soale 3 daste kam 2 rOkh nabashad yani ya 1 ya 0 dge? :-"  :-ss
va mamnun O az in sObata :D 
پاسخ:
بنیامین: شامل دست کم دو رخ نباشد ... ینی حداکثر یک رخ داشته باشد.
خواهش می شه :)
سوال دوتون به جز n=1,2,3,4,9,10 به ازای بقیه ی n ها میشه؟
پاسخ:
بنیامین: کامنت پایینی :D 
@ nashenas
age baraye n = k beshe, baraye hameye n haye bozorgtar az k ham mishe :)
پاسخ:
بنیامین: ممنون عزیزم :) شما که مارو تحویل نمی گیری لااقل دعامون کن این روزا که بدجور محتاجیم :D 

پس یه راه میشه بگین که n=9,10 بشه؟
چون برای n=5,6,7,8 به راحتی میشه :)
پاسخ:
بنیامین: فرض کن جواب به ازای  x بشه اون موقع به ازای x+1 هم می شه چون اگه عدد x+1 سیاه باشه با حرکت x-1, x, x+1  سفید می شه و اون وقت x+1 رو می زاریم کنار و به ازای ایکس تای اول مسئله رو حل می کنیم پس اگه فک می کنی به ازای اون عددا بشه به ازای 9 و 10 هم باید بشه :) ولی موضوع اینه که 5 مثلن چجوری می شه؟ :D 
ahsant bar to ! vali heif dir gozashti va dg hale soal hal kardano khundan nist vali naghashi haro diadam va kolli ham lezat bordim :D
پاسخ:
بنیامین: :D ممنون :)
n تعداد کل مهره هاست نه سیاها.
مثلا برای n=5 مهره 1 و3 و5 که سیاهن و 5+1=2*3 رو در نظر می گیریم و رنگشون رو عوض می کنیم که همه میشن سفید...
شرمنده من فک کردم یه درمیون سیاه سفیدن D:
ممنون
پاسخ:
بنیامین: احتمالن نقاشی من این رو تو ذهنت به وجود آورده ولی تو هم باید دقت می کردی به صورت سوال ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی